tisdag 19 oktober 2010

det regnar ute och jag jobber, kom och sag heeeeej

Tankte skriva en liten sammanfattande/uppdatering om mitt helt underbara London liv.

ursakta stavfel och att dom tre svenska favorit bokstaverna inte funkar.

jag har lyckats att fa tva olika deltidsjobb. det ena ar i en liten butique pa brick lane, precis vid beagel shop(= det basta laget ever.)och mina chefer designar kladerna sjalva COOLT!

det andra jobbet ar mitt emot absolut vintage, affaren heter olga de polga (VI HAR EN HEMSIDA WIHOOO)

vi bor i West hampstead, som ar ganska snobbigt. fast vi bor narmre kilburn vilket ar ganska huliganit.
Sofia emma hanna och sean sover i samma rum och ibland laser hanna godnatt sagor.
jag delar rum och sang med min pojkvan och varannan natt sover jag innerst, DET MASTE VARA RATTVIST(idag ar de simons tur)

fortsattning foljer........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar