onsdag 23 november 2011

HÖST ELLER HÄST DEPP

Känner mig upprörd arg rent ur sakt jävligt fucking äckligt förrbanad för tillfället. För vilka anledningar? JO svar exakt allt låt mig börja......


-Varför är bra mat så jävla dyrt, billigare att äta macdonalds varje dag än att köpa färska grönsaker....


-Varför blir de mörkt ute klockan 4 på eftermiddagen, det suger analklåda!


-Varför folk på tuben inte reser sig när de kommer barn gravidakvinnor eller andra människor med hinder, fuck you egoistiska människor.


-Varför är cctv överallt, varför vill folk filma mig överallt jag förstår inte.


detta är bara början hade kunnat skriva såsåsåsåå mycket mer. Förlåt för den dåliga energin jag sänder ut i omvärlden.
 
bild som jag tog förra vintern i london, ganska deppig bild mejoriteten av mina bilder såg ut så på den tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar