onsdag 4 april 2012

valkommen

borjar med bloggen igen, mest for att jag alskar mig sjalv sa satans mycket hmmmm nooooot. Att skriva en liten sammanfattning om mitt liv for tillfallet kanns sjukt wankigt, men den kommer har enda.


Till familj, vanner som tror att jag ligger i Londons rannsten dod, na jag lever.


for tillfallet  jobbar jag fulltid for FM-model agency. det gar helt ok forrutom att inga andra lander tycks ha pengar sa varldens modeller ar samlade i London, stick jag lever har sager jag. Men iallafall har jag traffat javligt mycket najs manniskor.


har precis borjat med ett deltid internship for ett eventsforetag som heter fca, ska borja jobba med hemsidan och lite annat smatt och gott. extremt roligt att hitta pa nagot annat outside of the box(loookigt). forhoppningsvis blir de manga roligt events nu till sommaren, festivaler etc. WICKED


fortfarande tillsammans med min londonpaag, han gar mig pa nerverna men han har ett fint ansikte. plus att han alskar Gary Barlow vilket jag tycker ar ganska random.


OOHHH WELLL
xxxxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar