lördag 1 januari 2011

gottnyttår




Gjorde du något i år som du aldrig gjort innan?
Jag tog studenten, åkte iväg på egen hand och jobbade i Norge några veckor, flyttade till London med en massa fina människor.Jag åt sill för första och sista gången


Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften


Blev någon/några av dina kompisar föräldrar i år?
Nä, fast min mamma och jonas fick en lite Jacob.


Dog någon som stod dig nära?
Gammel farmor Greta.


Vilka länder besökte du?
Danmark, Norge, England, Tjeckien, Sverige....


Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Jag är väldigt nöjd med min situation för tillfället, fast kanske en katt!


Vilket datum från 2010 kommer du aldrig att glömma?
Studenten helt klart!!


Vad var din största framgång 2010?
När jag beslutade att ta en pluggpaus och flyttade hemifrån.


Största misstaget?
har varit lite orättvis mot folk i min omgivning...


har du varit sjuk eller skadat dig?
Det känns som vi är förkylda hela tiden, det är kallt ute/inne! 


Bästa köpet?
Min analoga vivitar, älskar henne.


Vad spenderade du mest pengar på detta året?
Resor


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Francobollos musik och hundra spänn skivan


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med andra år?
väldigt mycket gladare


Hur tillbringade du julen?
Hemma hos Johan med julbord och dylikt


Blev du kär i år?
ja väldigt kär


Favorit program?
Twin peaks


Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hmmm, Tiger woods


Största musikalista upptäckten?
Simon har öppnat mitt musik sinne lite...


Något du önskade dig och fick?
jag har fått väldigt mycket detta året


Något du önskade dig men inte fick?
inget jag kan tänka på nu.


Årets bästa film?
Social network, helt ok


Vem saknade du?
min familj vissa dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar