fredag 21 januari 2011

VAD HAR HÄNT ANGELICA

allt har varit konstigt, utan mobil laddare och utan internet har gjort att jag har blivit en isolerad själ i en stad fylld av människor. 


Vad har hänt under denna tiden??


Jo, efter en lite smått ogenomtänkt rymning hotar vår föredetta landlord med att stämma oss. HAKUNA MATATA, det löser dig sa jag och simon till varandra samtidigt som vi gick till den as goda och billiga indiska vegetariska buffen i Angel, £3,50 för en buffe är inte illa. DET ÄR ATT REKOMENDERA TILL ALLA FATTIGA MÄNNISKOR SOM BOR ELLER BESÖKER LONDON


Jag har flyttat till ett stort omöblerat rum. Simon och jag sover i en aids-säng(man vill helt enkelt inte ligga naken i den sägen pga av hygien och hälsa).
Älskar mitt rum det är som ett kontor högt i tak med stora fönster mina gardiner består för tillfället av tre långklänningar, lagom bohemiskt för mig. Jag delar vardagsrum kök och toalett med väldigt många människor men alla är trevliga och vi har ett pingis bord, playstation och porr.



Eftersom jag nästan ville döda mig själv på mitt gamla jobb så slutade jag och valde att byta branch totalt. Nu jobbar jag på en pub i camden trivs super bra, alla är väldigt snälla och man får gratis sprit efter jobbet. Så jag har lärt mig några nya skills som att göra lattes, cappuccinos, bloody marys och hälla upp pints. Har lärt mig lite om olika spritsorter etc...















1 kommentar:

  1. OIII! Otroligt random, men sag att du hade kommenterat pa Sofias blogg och blev jattenyfiken, vilken pub i Camden jobbar du pa? Jag ar ju har jamt.

    SvaraRadera